dimarts, 31 de març del 2009

LES ALTRES NITS

Però també m'agrada les nits dels dies que l'endemà treballes.

Vens a sopar? hi serem tots! mmm aquest vestit m'agrada per sortir. Pentina't, fes-te la ratlla als ulls que els llavis ja te'ls pintaràs al cotxe i, això si, aquella gota de colònia... ara que és primavera millor aquesta,  no fa tant hivern. 

Holaaaa!! nena, fa dies que no ens veiem! Hola, que fas, com va tot! ufff, quan menjar, voleu dir que ens ho acabarem? perdó senyora què voldrà per beure? (aaauuugg parli'm de tu, si us plau!) Dues ampolles de vi blanc, pot ser? l.has trucat perquè vingués? si però fa dies que no sé rés d'ella? continua pensant amb ell. Recordes aquella nit al Plataforma? ja ja sempre ens barallàvem, ella preferia Les Enfants.. nen, que portes ja tres copes! condueix tu, doncs! ei!! ahir el vaig veure... recordeu que ella n'estava penjada? doncs ara sembla un vellet... tant atractiu com era! ja us heu acabat el vi? Cambrer, una de cava!!  brindarem, no? la recordes amb aquell "jojobilibili"? siiii i totes veu desapareixer!! TOTES???... bé, si, totes menys jo!

De tot ja fa vint anys i encara, quan ens trobem és com si parlèssim de les aventures del cap de setmana. Sopem? ostres, tu com sempre, famulenca!

M'agraden les nits sorpresa on no hi ha rés preparat, sols les ganes d'estar junts.


5 comentaris:

Striper ha dit...

Veig que ho passes be i que els anys a vegades nopasan . bon dia petons.

òscar ha dit...

jo també preferia els enfants al plataforma ;) de totes totes!!! o el new iork!

Comtessa d´Angeville ha dit...

De tot fa ja massa temps, però no deixem d'estimar les nits...

Anònim ha dit...

LA de temps q fa q no trepitjo Enfants i Plataroma!!

el paseante ha dit...

Sembla un diàleg d'una peli de Woody Allen :-)