dimarts, 6 de gener del 2009

SI, KPITANA64

Era jo... però em va fer una mica de ràbia que ho descobrissis i em vaig fer "la longuis". M'ha agradat conèixer i seguiré visitant el teu blog.

Pels poquets posts que has anat penjant, crec que he trobat un regal que t'agradarà. Bé, dos. No sabia quin escollir i com són dies d'excessos, he pensat que et regalo dues coses. Si, són dos videos (professionalment em dedico al món audiovisual i potser per això estic enganxada al Youtube).

El primer és de l'últim concert de la Marina Rossell. No és que sigui gaire fan d'ella però aquesta cançò amb el seu acompanyament "manual" crec que és preciós:



I el segon, el mateix. M'encanta i crec que t'agradarà també.



I rés, que espero continuar llegint-te.

ENCANTADA D'HAVER-TE CONEGUT, PRECIOSA!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

estic realment ENCANTADA, entre les rialles i crits dels meus fills remirant tots els regals de reis, he vingut aquí al meu recó de sa cuina amb el meu nou portàtil (el meu estimat esta cansat de que empri el seu) he vingut a llegir i a mirar, moltes gràcies rateta m'has fet riure que era el que necessitava, aquest passat any no ha estat molt bó, i el que necessito es RIURE ...gràcies
esper que sigui el començament d'una nova amistat jajajjjajajaa

Anònim ha dit...

el meu estimat també te dona les gràcies

Cèlia ha dit...

Jo també m'apunto a gaudir d'aquest regal, aquest estiu vaig anar al concert de la Lídia Pujol i va ser preciós, a més al monestir de santes Creus, un marc incomparable!

I també vinc a dir-te que per fi s'ha publicat el teu regal, que com bé has endevinat, ets la meva amiga invisible! (he tingut un petit error de programació...) Un petó, i només dir-te que l'he fet amb molta tendresa. Desitjo que t'agradi. Bon dia de reis, ple de regals i tortell!

zel ha dit...

Que bonic... es divertit i tendre...

Infantons ha dit...

Curiós el vídeo de la Pujol!