dilluns, 19 de gener del 2009

No voldria jo pensar...

que la campanya del "bus ateo" és l'última tendència a Barcelona, a punt com estem d'inaugurar el Bread&Butter (no, aquest no em dóna la gana de lincar-lo, així de clar).

Desconec perquè s'han decidit a dur-la a terme però, si us plau, que no sigui una nova frivolitat, ara que se segueix matant en nom de la religió (d'acord, afirmació un pèl tendenciosa). 

Demano una mica de respecte pels que no creiem en rés més que en la pròpia persona, tot i que en el meu cas voldria creure en un ser superior que m'ajudés a resoldre els conflictes que se'm presenten en el dia a dia.

Això és seriós, veritat?

11 comentaris:

Eli ha dit...

ja,ja,ja

Això és seriòs, i ja en som dos!!!
Jo crec en la meva persona, i potser en el destí... O en que les coses passen per alguna cosa.. però no em preguntis més...
Això és seriòs??? I tant... Respecte per tothom, qui vulgui creure en Deu que ho faci... i qui no, també es mereix el mateix respecte...
Ara, jo no entenc aquesta publicitat!!! No li veig el què!!!

Vier ha dit...

A mi la campanya em sembla bé, ni que sigui per escalfar els ànims dels tants talibans religiosos que tenim per la península, encara que el disseny utilitzat és pèssim.

I del tot d'acord, aquí i ara només ens tenim a nosaltres mateixos i cadascú és responsable del seu propi destí.

Josep ha dit...

Benvolguda raTETA:
ara els E-Cristians contrataquen amb el seu propi cartell al bus.
Mirem-ho pel cantó positiu, si la cosa va a més, TMB eixugarà el seu dèficit amb els ingresos per publicitat espiritual.

Gatot_X ha dit...

seriós?

creure en un ser superior que t'ajudi en els problemes del dia a dia?¿?¿?¿?

jaujauajauajujaujauajaujsujusjuajsuajusjuajsujaujsuajuajsujaujausjuajsausjaujsujaujs

ais, nena... quasi em provoques un tall de digestió!!!! :D

gràcies a Déu -com deia l'altre- sóc atéu!!!!

petons i llepades sense matar ningú!

Cèlia ha dit...

Per què m'han de dir com he de dur la meva espiritualitat? De petita, els catòlics, i ara...
Sembla el mateix que em va dir un dia una monja (que per cert, ja no ho és): "Cèlia, no pensis sinó, deixaràs de creure". Ara, els autobusos sembla que també em vulguin dir que no pensi... i jo SÍ VULL PENSAR!

RaT ha dit...

Ara, tan uns com els altres podrien usar els eurets de la campanya per ajudar a persones que, deixant de banda les seves creences, segur, segur que a hores d'ara, ho estàn necessitant molt. Heu vist com han augmentat les persones que ara dormen al carrer? i, els canvis de productes que ara trobes al mercat? fa molta pena.

El que deia, que els diners els podrien invertir en fets més productius

el paseante ha dit...

Suposo que és una campanya publicitària per provocar. Crec que hi ha altres ciutats europees on també circulen autobusos amb aquest slogan. Sigui com sigui, existeixi o no Déu, el més important és ser personetes i no fer-li mal a ningú.

Anònim ha dit...

El Bred & butter ja no es farà a BCN!!
Quina tragédia! Deu ser un càtig divi pels cartells!

Emily ha dit...

A mi em va semblar bé la campanya. Si ens fan pensar una mica més...Tot i que de vegades no caldria pensar tant.
Vaig a veure quan costa llogar la publicitat d'uns d'aquest busos, i a fer propaganda del meu bloc. En plan Carrie a Sexo en Nueva York. Ara miraré de fer-me una foto on surti ben sexy...

Anònim ha dit...

Definició:
Creure
Tenir fe en la realitat, en l'eficàcia, en la probabilitat, d'una cosa

esser
Tot el que és.

Pregunta un ateu es creu ateu o és ateu?.
Un creient ateu, un creient en Deu ? on es la diferència ?
Per que algú que és ( sigui el que sigui) ho ha de justificar ?
I per que algú que creu ( sigui el que sigui ) ha de fer campanya? No es personal ?
Som lliures de pensar si som o no som i creure o no creure.
La publicitat o la propaganda com és en aquest cas serveix per provocar? El debat pot ser bo sempre que sigui constructiu. És aquest el cas ?
Però en aquests moments que la religió es converteix en l’excusa predilecte per donar carta blanca a les atrocitats que tots veiem cada dia per la finestra i és la tapadora perfecte per humiliar països que ens assemblen llunyans on viuen persones com nosaltres amb famílies com nosaltres amb nens, avis, dones i homes com nosaltres , no em sembla oportú, de fet ni necessari. Jo crec, no em pregunteu en que ni a qui, però si tu no creus o ets ateu per a mi ets igual, si ets bona persona o jo crec que ets bona persona t’estimaré. De fet ni tan sols t’ho preguntaré no per prudència, que no en gasto gaire, si no, per que no se m’ acudiria.
Quin és el propòsit a aconseguir d’aquesta campanya, dividir ?
Posicionar-nos ?
No som tots iguals davant la llei divina o humana ?

Jo Mateixa ha dit...

Ai nena, tu creus que s'han de barallar per si Déu existeix o no???

Coi, si existeix que ho demostri fen-te una de ben grossa i si no que ens deixin tranquils, quant ens morim i anem al cel ja el veure'm....

Bueno, es un dir eh, que jo vull que em cremin i crec que llavors no hi han gaires opcions de veure a ningu.

:-S

Petonets guapissima!!!!!