diumenge, 5 d’octubre del 2008

Per l'Striper i la Jomateixa

filletdedéu, com pot ser que no conèixis el joc de la Play Fifa'09??? (no et pensis, fins fa tres o quatre anys, a mi em passava el mateix!) Mira, mira això:



Jo no sé com s'hi juga però sols t'haig de dir que dilluns passat estava ensumant olors per la Provença mentre en Tohuwabohu patia per no arribar a temps a comprar el fifadosmilnou que sortia divendres passat... i jo que em creia que tots els homes estaveu pillats pel mateix virus!!!

Amigueta JoMateixa, no ho sé si ja és per la Wii... t'ho pregunto val, guapa?

2 comentaris:

Striper ha dit...

No NO!!! no tots estem tallats uiguals ni la tenim tallada a lña mateixa mida , la pkay vulldir.

Jo Mateixa ha dit...

Jo el vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jajajajajajajaja, em sebla que per la Wii també hi es...a veure si d'aqui a reis em porto be.... :-P

Gràcies bonica!!!!