diumenge, 29 de març del 2009

M'AGRADA LA NIT. I LA PLUJA.

M'agrada la nit. I més la d'avui, plujosa. I si és en cap de setmana, millor. 

M'agrada llevar-me aviat pel matí i anar al turonet a veure la ciutat gran. O a collir flors mullades. O a esmorzar a la pastisseria del barri. O a comprar flors lluny.

M'agrada escoltar el soroll de la pluja recolzada al sofa, el silenci de la casa, les llums en penombra, el llit calent, el llibre esperant i les dents netes. 

M'agrada que es faci tard sense adonar-me'n.

M'agrada fer-me gran.


8 comentaris:

Striper ha dit...

Avui sota la pluja vvinc de visita a la gran ciutat, de fet ara marxo, buscam.

Rita ha dit...

Les nits de pluja, en cap de setmana i a casa són per gaudir-les. A mi també m'agraden... :-)

El veí de dalt ha dit...

Un dia manca, tan sols...

fra miquel ha dit...

He caminat sota la pluja, sense paraigua, amb la caputxa posada i les mans a les butxaques. M'encanta. Una nit fabulosa. Llàstima de no portar la càmera de fotos, hauria fet unes quantes. Quan plou trobes imatges diferents i maques.

B7s

rhanya2 ha dit...

A mi també...
Un petonet, Rateta.
;)

Eli ha dit...

Fer-te gran dius??? Has complit un any més oi???? (o és avui???)Aixxx.. que faig tard!!! Doncs que en siguin molt més!
Moltes felicitats!


;-D

Dr. Muerte ha dit...

Qui no vulgui mullar-se que no surti al carrer. Amb lo bé que s'està a la gruta, tant fosca i humida...

el paseante ha dit...

Llàstima que ja no plogui. M'hauria agradat llegir-te amb aquell sorollet al balcó. Un post molt bonic.