diumenge, 16 de novembre del 2008

Viva la Vida

Des que la vaig escoltar per primer cop que em té pillada del tot, i ara que he vist el "video alternatiu" (diuen), és com una droga. Si m'enganxa al cotxe (que succeeix sovint), l'aparco, tanco les finestres, pujo el volum, tanco els ulls i deixo que el món flueixi al meu voltant. M'omple, m'anima, m'excita, em dóna marxa, ganes de cridar, em transmet optimisme... en definitiva M'AGRADA.

Així que escolliu el lloc i el moment, aïlleu-vos del que us envolta que no valgui la pena i dediqueu-vos aquests minuts al deleït personal:

2 comentaris:

Striper ha dit...

Jo he quedat força aliberat de llastre abans de començar el dilluns.

Anònim ha dit...

qué gran Coldplay, sens dubte aquest disc els hi ha sortit rodó, i aquesta cançó amb aires a U2 realment és una meravella