dimecres, 8 d’octubre del 2008

Rés... el sopar d'un dia difícil...

Des que he tornat d'aquestes minivacances que no estic fina. Entre el temps tonto i la mandra que porto, no tinc ganes de rés: rés d'obligacions, rés d'horaris, rés de feines... I clar, d'això rés.
Per això aprofitant unes gírgoles boníssimes (m'agraden els bolets que tenen molta aigua) que havien de formar part d'una famosa Crema de Bolets amb Pinyons i Herbes de Bosc, m'he preparat un sopar homenatge. Senzill però deliciós:
Gírgoles acompanyades de puré de patata i formatge i una copeta (o dues) de vi blanc
Ara tot ho veig diferent. Vaig a dormir. Bona nit

Dis Moi Quelque Chose Avant De Dormir - Kahimi Karie

6 comentaris:

Striper ha dit...

Va parir quina pinta te que estar bonisim.

Anònim ha dit...

Bona teca i bona cara, a ningú no desagrada

RaT ha dit...

striper, passa't pel cau que estàs convidat... bruixeta, d'on treus aquests "dichus" tant bonics? tu també estàs convidada, per suposat!!!

La Intransigent ha dit...

Les dues copes de vi si que ho fan veure tot diferent. Sobretot després d'un dia difícil. Una altra de les maneres d'acostar-se a la lleugeresa del ser...
Bon cap de setmana!!!

rhanya2 ha dit...

No sé... alguna cosa em diu que vas fer bé... aquest platillo fa una pinta brutal, i com a auto-homenatge, aplaudeixo el canvi de plat!!

Anònim ha dit...

dios.... quina bona pinta....