dimarts, 8 de juliol del 2008

CHAU, MOBIL!!

si, si, des de divendres que s'ha espatllat el mòbil i sobrevisc estupendament.
Cert que el cap de setmana n'he tingut un de prestat (allò de: per si et passa algo, nena) però avui, i amb poques ganes, he anat a la botiga reparadora corresponent.
I si, m'han posat impediments (clar, que necessito la factura, el codi joqueseque, el dia que vaig nèixar i la latitud on em va deixar de funcionar..)

I com fa calor i fa un mes que sovintejo la consulta d'una doctora de medicina xinesa que em relaxa i fa que ho vegi tot de color rosa he cregut que no calia estressar-me.
En Tohuwabohu, charming man ell, insisteix en deixar-me'n un però... què collons, anem a intentar una setmana de forgettingphone!

PD per cert, avui m'han obert un meridià... si, la doctora xinesa.... que no és xinesa sinó que practica la medicina xinesa... primer m'ha punxat per després proporcionar plaer... exquisit... les raTetes també gaudeixen de l'acupuntura veterinària, si...